ΑΡΘΡΑ

Κωνσταντίνος Αναστόπουλος

Γεννήθηκε το Σεπτέμβριο του 1980 στην Αργυρούπολη. Πήγε στο 2ο Δημοτικό και στο 1ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης, και αποφοίτησε από το Ενιαίο Πολυκλαδικό Λύκειο Ηλιούπολης. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρονικής του Τεχνικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Λαμίας, και κάτοχος μεταπτυχιακού (MSc) "Προσωπικές, Κινητές & Δορυφορικές Επικοινωνίες" του Παν/μίου ...περισσότερα

Γεννήθηκε το Σεπτέμβριο του 1980 στην Αργυρούπολη. Πήγε στο 2ο Δημοτικό και στο 1ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης, και αποφοίτησε από το Ενιαίο Πολυκλαδικό Λύκειο Ηλιούπολης. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρονικής του Τεχνικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Λαμίας, και κάτοχος μεταπτυχιακού (MSc) "Προσωπικές, Κινητές & Δορυφορικές Επικοινωνίες" του Παν/μίου Μπράντφορτ της Μεγάλης Βρετανίας. Από τον Γενάρη του 2012 έως και σήμερα εργάζεται στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις Βρυξέλλες, εκ μέρους της Sogeti Βελγίου, ως Σύμβουλος Συστημάτων Πληροφοριών.

λιγότερα

Το ψωμί της ξενιτειάς είναι πικρό (αν πρέπει να πληρώνεις εισιτήρια με Aegean Airlines)

28 2 ΙΟΥΛΙΟΥ 2013, 18:44

Είμαι κάτοικος Βρυξελλών από τον Ιούνιο του 2008, τότε που ακόμα η Ολυμπιακή πετούσε σε Ευρωπαϊκούς και μη προορισμούς, συμπεριλαμβανομένου και του Βελγίου με απευθείας πτήσεις από και προς Αθήνα, έχοντας ως άμεσους ανταγωνιστές, για τη συγκεκριμένη χώρα, την Aegean Airlines και την Brussels Airlines.

Τότε επέλεγα την Ολυμπιακή που ήταν η φθηνότερη με μέσο όρο 270€ (οι τιμές που αναφέρονται είναι πάντα με επιστροφή). Μετά το "success story" της ιδιωτικοποίησης της Ολυμπιακής το 2009, - που ουσιαστικά την αφάνισε από τον παγκόσμιο αεροπορικό χάρτη, αλλά αυτό είναι θέμα από μόνο του-, ξεκίνησα να χρησιμοποιώ την Aegean Airlines. Ο μέσος όρος του εισιτηρίου της το 2009 ήταν στα 300€.

Η ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής κατέστησε ουσιαστικά την Aegean Airlines ως μονοπωλιακή αεροπορική εταιρία από την Ελλάδα προς την Ευρώπη. Από την στιγμή αυτή και μετέπειτα ξεκίνησε σταδιακά η αύξηση των τιμών των εισιτηρίων. Το αποκορύφωμα των αυξήσεων έγινε ύστερα από την ανεπιτυχή συγχώνευση της Aegean Airlines με την Ολυμπιακή, εξαιτίας της άρνησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης για λόγους αθέμιτου ανταγωνισμού (δεν υπήρχε ουσιαστικά άλλος αερομεταφορέας τότε στην Ελλάδα).

Οι δύο αεροπορικές ισχυρίστηκαν πως ήθελαν να παραμείνουν "ανταγωνιστικές", ελαττώνοντας τα κόστη και για αυτό οδηγήθηκαν σε αυτό το εγχείρημα. Μετά από το όχι της Ε.Ε., η Aegean Airlines επικαλέστηκε την οικονομική κρίση, τις τιμές του πετρελαίου κλπ, και στο όνομα αυτών φτάνουμε σήμερα, τον Ιούνιο του 2013, στον εξωφρενικό μέσο όρο, - πάντα για Αθήνα-Βρυξέλλες μιλάμε, των 430€ (δηλαδή αύξηση της τάξης του 43,33% από το 2009).

Για περίοδο εορτών και του καλοκαιριού δεν το συζητάμε, οι τιμές φτάνουν στα ύψη.

Παράδειγμα 1: φέτος το Πάσχα, 5 Μαΐου ήταν, ήθελα να κατέβω και αναζητούσα εισιτήρια από Γενάρη (υποτίθεται όσο πιο νωρίς ψάχνεσαι τόσο καλύτερη τιμή θα βρεις), η τιμή κυμαίνονταν στα 530€ ! δηλαδή 76,66% πιο ακριβά. Με τόσα λεφτά πέταξα το 2011 από Βρυξέλλες για Νέα Υόρκη, με επιστροφή από Βοστώνη.

Απλή παρατήρηση: η πτήση για Αμερική είναι υπερατλαντική και κάτι παραπάνω από 7ώρες, ενώ η πτήση για Αθήνα είναι 3ώρες μεταξύ χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης!

Παράδειγμα 2: Με το που γύρισα το Πάσχα (κατέβηκα τελικά με άλλη αεροπορική με τα μισά λεφτά) οριστικοποίησα την καλοκαιρινή μου άδεια και τέλη Μαΐου ξεκίνησα να ψάχνω για να κατέβω τέλη Ιουλίου. Η τιμή που μου εμφάνιζε το σύστημα; σχεδόν 600€!!! (100% ακριβότερη). Πείτε μου εσείς, υπάρχει καμία λογική σε όλα αυτά;

Αφορμή για να γράψω αυτό το άρθρο, πέρα από την προσωπική μου αγανάκτηση, στάθηκε η διαμαρτυρία της Ryanair προς το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος για τους υπερβολικούς φόρους που έχει θέσει, λέγοντας, πέρα από πολλά άλλα, με υπαινιγμό προς την Aegean Airlines, πως σε διαφορετική περίπτωση θα μετέφερε εκατομμύρια τουρίστες τον χρόνο στην Αθήνα. Η Aegean Airlines απάντησε ούτε λίγο ούτε πολύ πως δε θέλει να μεταφέρει τουρίστες "τσίπηδες" (η Ryanair είναι χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρία), παρά μόνο λίγους και καλούς. Έρχομαι λοιπόν εγώ ως πελάτης/καταναλωτής και ερωτώ την Aegean Airlines:

- Τους χιλιάδες Έλληνες που κατοικούν για διάφορους λόγους στην Ευρώπη (ούτε λόγος για τους Έλληνες της Αμερικής και της Αυστραλίας, ήδη τους έχουμε αποκλείσει κόβοντας τις απευθείας πτήσεις προς την Ελλάδα) και θέλουν να επισκέπτονται την πατρίδα τους σε κάθε ευκαιρία, και να βλέπουν τους δικούς τους ανθρώπους, τους θεωρεί "τσίπηδες";

- Πώς ακριβώς συμβάλλει στον τουρισμό φέρνοντας λίγους όπως η ίδια αναφέρει; Με 600€ τιμή εισιτηρίου την περίοδο του καλοκαιριού, όχι λίγους, αλλά ελαχιστότατους τουρίστες θα μεταφέρει.

- Από πότε ένας τουρίστας που κάνει το αυτονόητο, έρευνα αγοράς για την καλύτερη δυνατή τιμή, θεωρείται τσίπης;

- Η Aegean Airlines θέλει να πλασάρεται ως αεροπορική εταιρία πολυτελείας; Ας φροντίσει να παρέχει λοιπόν αεροπλάνα και υπηρεσίες σαν της Εmirates ή της Singapore Airlines, -από τις καλύτερες αεροπορικές στον κόσμο, - και ας έρθει να μας μιλήσει για ακριβές τιμές!

Προσωπικά από πέρυσι τον Δεκέμβριο άρχισα να ψάχνομαι για τα καλά για εναλλακτικούς τρόπους ώστε να κατεβαίνω στην Ελλάδα, αφού η Aegean Airlines έχει βαλθεί να μου στερήσει τη πατρίδα μου με την τιμολογιακή της πολιτική.

Εάν κάποια στιγμή αφανιστεί από τον χάρτη και η Aegean Airlines θα φταίνε οι πελάτες που δεν την επιλέγουν ή η ίδια της η πολιτική;
Καλά ταξίδια … στο κόσμο των αποφάσεών σας…
 

Σχόλια Αναγνωστών

28 Προσθήκη σχολίου
NV 05.07.13
Για οσους ενδιαφερονται, το facebook group και το σχετικο post, στο οποιο αναφερεται ο Χρηστος ειναι: https://www.facebook.com/groups/LondonGreeks/10151423596076776/?notif_t=group_comment_reply. Εκει μπορειτε να βρειτε και την σχετικη επιστολη που αποσταλει στην Aegean Airlines και την απαντηση του εμπορικού διευθυντη της Aegean (Κο Σαδόπουλο), όπως και του VP της εταιρείας (Κο Βασσιλάκη). Προσωπικα με εκπλησει και με πικραινει που ανωτατα στελεχη μιας πολλα υποσχομενης ελληνικης εταιρειας (που εχει κερδισει τοσα ευρωπαικα βραβεια για τις υπηρεσιες της) δεν κατεχουν τις βασικες γνωσεις για "Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων" και απαντουν χωρις επιχειρηματα σε επανηλημενα παραπονα των πελατων τους. Ελπιζω οτι τωρα που εχουν εμπλακει και τα μεσα μαζικης ενημερωσης να δημοσιευσουν μια εξηγηση για την αποτομη αυξηση των τιμων. Οσο για το in-cabin service vs price ratio που ανεφεραν δεν ισχυει σαν επιχειρηματα, διοτι ειμαι πελατης εδω και παρα πολλα χρονια και το in-cabin service ειναι το ιδιο και μπορω να πω πολυ καλο. Αλλα σιγουρα δεν εχει υπαρξει αλλαγη απο το 2010-2011 που να αιτιολογει την τρομακτικη διαφορα στις τιμες. Τελος, ουτε η αυξηση των καυσιμων μπορει να δικαιολογησει τοση μεγαλη διαφορα στις τιμες εσωτερικου και εξωτερικου (γιατι δεν μπορει μια πτηση Αθηνα-Κεφαλλονια να κοστιζει 300ε ενω παλια κοστιζε 100ε) και αν κανω λαθος θα εκτιμουσαμε αν h Aegean απαντουσε με παραδειγματα. Κατι που θα εδειχνε το σεβασμο προς τους πελατες της και την εθνικη ταυτοτητα της.
Απάντηση
Xristos 04.07.13
Δεν τους καιγεται καρφακι. Όντως πηρε το μάτι μου σε ενα group στο Facebook (Greeks in London) οτι έστειλε καποιος e-mail στον Ευτυχη Βασιλακη και τον διευθυντη πωλησεων (κάποιον Γερογιάννη) διαμαρτυρομενος για τις υψηλες τιμες του Αθήνα-Λονδίνο και η απάντηση (περιληπτικα) και των δυο ηταν οτι "αυτες ειναι οι τιμες μας - αν δε σας αρεσει πεταξτε με BA ή Easyjet. Αν πιστεύετε ότι το in-flight service vs price ratio δεν είναι σωστο τότε τα ξαναλέμε" - Νομιζω εθελοτυφλουνε και δε βλεπουν οτι οι τιμες τους σε συκγριση με το 2008, 2009, 2010 έχουν ανέβει κατακορυφα. ΑΛΛΑ το προβλημα είναι οτι καθε φορα που ταξιδευω με Αegean, η πτηση είναι γεματη - πραγματικα γεματη, ακόμη και η business, που σημαινει ότι καποιοι δε δισταζουν να δωσουν και 700 Λίρες (800 ευρώ) για ενα οne way εισιτηριο. Τι να πω...
Απάντηση
Πλούσιος Γιαννάκης 03.07.13
Με τσάκωσες άτιμε... Θες ένα Ριζοσπάστη; Ρε.. Γιώργο.. Εσύ είσαι; Ρε Μουρούτη.. Αφησες το Twitter;
Απάντηση
Μικρός Γιαννάκης 03.07.13
Τις κωχώνες... Τις...Εσύ και το σώβρακο βάζεις το μπρος πίσω καθε εβδομάδα, όχι λεφτά δεν έχεις... Να συνεχίζεις να πηγαίνεις στι συγκεντρώσεις της ΚΝΕ, αλλά τη λίγδα που βγάζεις απο τη μασχάλη να την προσέχεις, γιατί προκαλεί βλάβες στο πληκτρολόγιο...
Απάντηση
Χρήστος 03.07.13
Μικρέ Γιαννάκη, προφανώς το επίθετό σου είναι Αλαφούζος. Ή τουλάχιστον θα ήθελες να είναι.
Απάντηση
Πλούσιος Γιαννάκης 03.07.13
Χο Χο Χο... Hilarious! Μην ξεχνάς να λες ευχαριστώ κάθε φορά που σε καρπαζώνουν πριν σκύψεις το κεφάλι. Γιατί εσείς που ανήκετε στην σκληρή εργατιά έχετε τρόπους. Οχι σαν κι εμάς τους βουτηρομπεμπέδες της Ευρώπης. Δεν είχαμε τους κωχώνες εμείς να κάτσουμε. Εσείς τουλάχιστον από 3 κιλά ο καθένας
Απάντηση
Μικρός Γιαννάκης 03.07.13
Πλούσιε Γιαννάκη, βγάλε το δάχτυλο απ'τον πωπό σου τώρα και γύρνα πλευρό...
Απάντηση
Πλούσιος Γιαννάκης 03.07.13
Εγώ μένω Αγγλία και θέλω κάθε Σαββατοκύριακο να έρχομαι στην Ελλάδα για να κάνω τα μπάνια μου... Ακομα και στη Λούτσα! Πέρσι είχα χαλάσει γύρω στα 3000 για τα ταξίδια και φέτος πάνω από 6000. Ευτυχώς να είναι καλά τα λεφτά του μπαμπά γιατί αλλιώς δεν θα μπορούσα! Ευτυχώς που είχαν λεφτά οι γονείς μου κι έφυγα. Οταν τη σώσετε όμως τη χώρα θα γυρίσω γιατί δεν εχω επιστρέψει την ταυτότητα μου και τη δείχνω κάθε φορά που τρώω κεμπάπ στη Νέο Υόρκη(οταν τα λεφτά για Αθήνα είναι εξωφρενικά) Δεν θα σταματήσω να πηγαινοέρχομαι όσο κι αν πανε οι τιμές.Γιατί απλά μπορώ...!
Απάντηση
Vasilis 03.07.13
@Mikre Yannaki @Anerge, eiste teleiws ektos 9ematos kai asxetoi episns. Oi Ellnves metavasteuouv apo tis arxes tou 20ou aiwva logw avexeias, polemwv, oikovomikwv krisewv klp. Me ta embasmata pros dikous av9rwpous evisxuouv tnv oikovomia afou dnmiourgou kukloforia xrnmatos. O apodnmos ellnvismos evisxuei tnv Ellada suvexeia emmesa n amesa. Episns oi perissoteroi dev nr9ame me lefta tou mpampa oute kavevos allou, oute klepsame, palepsame...alla epeidn auta de ftavete, ta kavete kremastaria pou leei ki n paroimia!Atoma me paromia vootropia sav tn dikn sas trexouv to dnmosio kai blepous tous eautous tous sa 8umata ki olous tous allous sav kataxrastes. Autoi bebaia uparxouv se megalo ari8mo, alla de xreiazetai va fugouv apo tnv Ellada. Klepsave, fagave kai akoma trwve. Opote oi gevikes katngories kata olwv eivai abasimes. E}allou to zntnma eivai oi vauloi; oxi to complex ka9evos evavti autwv pou agwvizovtai gia va znsouv kai va stnrizouv tis oikogeveies tous (ki oxi to avtistrofo). Kai gia sas kavevas dev avtilegei gia to oti episns paleuete mesa stnv Ellada. Alla dev eivai auto to avtikeimevo tns suzntnsns...
Απάντηση
Μικρός Γιαννάκης 03.07.13
Συμφωνώ και παύω λόγω των λεγόμενων της Sandy με τα οποία συμφωνώ.Αυτό που με εξαγρίωσε ήταν και παραμένει η σύγκριση του πόνου της ξενιτιάς με ένα ταξιδάκι στη Βοστώνη... Όχι φιλαράκο/// αμα δε θέλεις να αλλάξεις εταιρία ή μέσο μεταφοράς, όχι προορισμό...
Απάντηση
Sandy 03.07.13
Με μεγάλη έκπληξη διαβάζω τα σχόλια. Η aegean τελευταία βάζει αδικαιολόγητα υψηλές τιμές όχι μόνο για τις Βρυξέλες αλλά για τους περισσότερους Ευρωπαϊκούς προορισμούς. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει αν η όποια αυξηση στις τιμες του πετρελαιου δικαιολογει να ζηταει η εταιρια αυτη 500 λιρες για μια πτηση 4 ωρων Λονδινο-Αθηνα αυτο το καλοκαιρι οταν περσυ διναμε 200? κ μπορει να μας δικαιολογησει γιατι τετοιες τιμες ισχυουν οχι για κρατησεις τελευταιας στιγμης αλλα για οσους ψαχναμε εισιτηρια 3 κ 4 μηνες πριν? κ αν το κανουν λογω πετρελαιου η για να ειναι κερδοφορες γιατι εριξαν τις τιμες κατα 50-100 λιρες πριν λιγες εβδομαδες ενω οι περισσοτεροι π ειχαν αποφασισει να ταξιδεψουν στην Ελλαδα ειχαν ηδη κλεισει εισιτηρια σε εξωφρενικες τιμες? αλλες εταιριες που εχουν καλυτερες τιμες δηλαδη μας κανουν χαρη κ μπαινουν μεσα?Θεωρω οτι το θεμα που θιγει ο αρθογραφος δεν σχετιζεται με τη νοσταλγια για την Ελλαδα, το ποσο ´βολεμενοι' ειναι οσοι δουλευουν στο εξωτερικο ή ποσο τσιπιδες ειναι. Εχει να κανει με τα δικαιωματα μας ως καταναλωτες και κατα ποσο μας κοροιδευουν ζητωντας να πληρωσουμε πραγματα π αξιζουν πολυ λιγοτερα. Με αυτη την πολιτικη εξυπηρετουνται μονο οι λιγοι μετοχοι της aegean, ενω πολλοι τουριστες βλεπουν αυτες τις τιμες κ την κανουν για Τουρκια κ αλλους ηλιολουστους προορισμους. Αντι λοιπον να στρεφομαστε ο ενας εναντια στον αλλο, ας στραφουμε εναντια σε οσους μας κοροϊδευουν ως καταναλωτες.
Απάντηση
Μικρός Γιαννάκης 03.07.13
@NataliaΣιγά μας πήραν τα κλάματα...Είπαμε, όποιος αγαπάει την πατρίδα του και μπορεί να παλέψει κάθεται εδώ... Εκτός αν δουλεύεις ανθρακωρύχος, δεν έχω καμία συμπόνια για στελέχη εταιριών, πολυεθνικών, κολεγιόπαιδα και συζήγους/συνοδούς εργαζόμενων ανδρών σε καλές θέσεις... Σε αυτούς και μόνο αναφέρομαι και λέω μέσα από την καρδιά μου περαστικά σας... Όποιος έχει νευράκια με τα λεγόμενά μου να μου γράψει το email του για να στείλω φωτογραφίες από ΟΑΕΔ, ΕΟΠΥΥ, τράπεζες, άδεια λιμάνια, άδεια αεροδρόμια, άδειους δρόμους να σας πω τι γίνεται εδώ, γιατί ο μπαμπάς σας ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ, ή έχει την κααβάτζα του ακόμα και κάνει νούμερα.
Απάντηση
underground 03.07.13
Το άρθρο είναι ΠΑΝσωστο. Όσον αφορά τα βουτυρόπαιδα που τα πληρώνει ο μπαμπάς μέχρι τα 30 και δουλεύουν στο εξωτερικό είναις ως επι το πλειστον εκείνοι που δεν καθήσανε να τρέχουν στα πολιτικά γραφεία ούτε πήρανε δάνεια δυσβάσταχτα για επιχείρηση την οποία μετά πτώχευσαν τσεπώνοντας τα φράγκα του κοσμάκη στις διάφορες off shore τους. Ο μισθος που παίρνει ο Έλληνας εργαζόμενος στο εξωτερικό είναι αυτός που παίρνει και όποιος άλλος πολίτης δουλεύει εκεί και δεν κλέβει κανένα. Επιπροσθέτως απο τον μισθό αυτό πληρώνονται απευθείας όλοι οι φόροι και δεν καταλήγοουν στις τσέπες των επιτηδείων.
Απάντηση
NV 03.07.13
Einai pleon lathasmenh entupwsh na nomizoume oti osoi briskontai sto exwteriko exoun misthous poluteleias. Alla akoma kai tote pou oi Ellhnes ebgainan sto exwteriko gia ena kalutero mistho, polles fores auto htan anagkh gia na boithisoun oikonomika tous goneis tous, suggeneis. H antrwpoi pou den eixan spitia na klhronomhsoun kai eprepe kapws kai ekeinoi na apokthsoun ena spiti, oti kataferan kai oi prohgoumenes genees (me ton alfa h bhta tropo) kai twra mporoun osoi mporoun kai uposthrizoun ta paidia tous se auth thn oikonomikh krish. Autoi oi antrwpoi omws pistepse me, ponane. Einai megalh thusia na afhseis oikogeneia, spiti, to meros pou megalwses kai niwtheis oti eisai part kai you belong there. Pleon me thn oikonomikh krish exoun fugei polloi Ellhnes apo thn Ellada pou den ebriskan douleia kai exoun paei se diafora merh ena ek twn opoiwn kai to Londino (pou einai arketa akribh polh) kai douleuoun san mageires, san tamies se fast food, cafes kai oti allo mporeite na fantasteite prokeimenou na einai anergoi sthn Ellada. Xwris na anaferw oti menoun me 2-3 allous se ena spiti kai exoun ena mikro dwmatiaki. Gia autous tous antrwpous ena eisithrio £300 polles fores einai o misos misthos tous.
Απάντηση
Natalia 03.07.13
Wraia ta les Mikros Giannakis... para polu wraia! Alla ta les opws 8es na ta peis k oxi opws pragmatika einai. Sun tois allois to 8ema den einai oi Ellines alla oi times twn aeroporikwn. Den fainetai na exeis skeftei oti oi Ellines tou ekswterikou mporei na exoun fugei apo to '80 k to '90 gia na mporesoun na bgaloun ta pros to zhn. Oi goneis tous mporei na daneistikan lefta gia na mporesoun na spoudasoun k na exoun mia douleia shmera. Oso gia tous mis8ous mporei na einai 2-3-4 fores oi mis8oi ths Elladas alla h Agglia den einai fthnh. To enoikio mono einai x fores ena enoikio ths Elladas. K oso gia tous metakswtous kwlous pou les... as erxosoun k esu k opoios allos thelei na doulepsei 18-20 wres thn hmera gia na parei ton toso polupo8hto mis8o. Episis as er8eis k esu edw na deis ti gluka, pou otan arrwsthseis den exeis kanenan apo tous dikous sou konta sou. H apanthsh sou k mono dixnei posa liga ksereis. Etsi opws les esu gia tous Ellines tou ekswterikou na mhn arxisw egw allo thema me to dhmosio, thn kwlobara, to frapedaki, to koutsompolio en wra ergasias kai thn adeia pou pernoun oi dhmosioi upalliloi logw onomastikis eorths. Opote asto. H porta einai anoixth gia thn Agglia k ta skulia demena. Ela na deis thn gluka.To thema me tis aeroporikes exei ksefugei entelws. K polu perissotero me thn Aegean pou oi times ksekinane apo £200+ me to kalimera sas k me to pou giniontai dia8esimes oi 8eseis. Na mhn anaferw oti to site ths Aegean otan pas na kleiseis 8eleis sou leei den einai dia8esimes k den exei bgei akoma to dromologio k an pareis thlefwno h an kaneis modify tis hmeromhnies dia mageias emfanizei availability k osoi to kseroun kleinoun fthna eisithria. Otan bebaia kapoios to pei sthn Aegean, h apanthsh apo to customer service einai: e, etsi einai twra ti na kanoume. Kamia eksuphrethsh apo tous Ellhnes sumpolites mas ths Aegean. An emenan sto ekswteriko 8a katalabainan giati o kosmos petaei me Aegean... petaei gia na akousei to "Kalispera sas" - "Kalws hl8ate" k otan ftanei kapoios sthn Athina k akouei: "Kalws hr8ate sto aerodromio ths Athinas, Eleu8erios Benizelos" k dakrua erxontai sta matia, tote isws katalaboun oi armodioi ti shmainei na erxetai kapoios ston topo tou. Alla fainetai einai psila grammata. Gia tous dikous tous logous h ka8e ksenodoxeiaki etaireia "poulaei" tis fthnes 8eseis se Germanous k alles xwres k anagkazesai na kleiseis apo Germania gia diakopes sthn Ellada. Akoma anarwtiemai giati!
Απάντηση
Anergos 03.07.13
a.. kai pou eisai Vassilaki?ama thes min xanapatiseis to vromopodaro soy stin ellada, na pigeneis stin tourkia na tros kebap to kalokairi...alla pou eisai?na epistrepseis kai tin taftotita etsi? ;oxi mono elladitsa opou mas simferei...
Απάντηση
Πες τα Μκρε 03.07.13
Έτσι.... ο άλλος ήθελε και υπηρεσίες Emirates στην Aigean...Μήπως φίλε μου να σε ανακουφίζανε και οι αεροσυνοδοί κατά τη διαδρομή και να σου στρώναν και κανένα κόκκινο χαλί?
Απάντηση
Μικρός Γιαννάκης 03.07.13
Ώχου τα μωρέ, παραπονιούνται οι υπάλληλοι πολυτελείας του εξωτερικού, με διπλούς και τριπλούς μισθούς από τους μπατίρηδες που δεν μπορούν να πάνε ούτε στη Λούτσα με το αυτοκίνητο... Ναι ρε 'σεις οι καιροί άλλαξαν, το αεροπλάνο δεν είναι λεωφορείο για να ανεβαίνετε πάνω με 90€ πήγαινε έλα στην κάθε πόλη της ευρώπης όπως πριν 10 χρόνια που γινόταν το όργιο της αρκούδας με τις τιμές. Για άντε να καταδεχόμαστε και κανένα τρενάκι, κανένα καραβάκι σιγά σιγά... έτσι δεν κάναν κι οι πατεράδες μας πριν 30 χρόνια?? Πως έρχονταν από τις Γερμανίες και τις Πολωνίες και κάθε πότε?? Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδέξιους κώλους, σ όποιον δεν αρέσει ας επιστρέψει στην Ελλάδα να μάθει τι εστί βερύκοκο και τι μεροκάματο... αντε μπράβο
Απάντηση
Vasilis 03.07.13
To Lovdivo eivai akoma xeirotero apo times...Roundtrips to kalokairi £500-700 otav palia ekleiva me £170 me early reservation (ekleisa to diko mou gia Augousto me £320 deka mnves priv!!!). Xristougevva 2013, tnv nmera pou bgnkav oi vauloi, £207 one way!!! deka mnves priv. Kai otav grapsav kapoioi Ellnves edw stnv Aegean (ki egw episns), n apavtnsn ntav conserva. Otav pnge stov k. Basilakn, idioktntn tns etairias, to muvnma, ousiastika mas eipe va pame allou va broume f9nvotera ama mporoume, giati etsi exouv ta pragmata.Eivai vtropn ki aisxos n timologiakn tous politikn kai movo ama tous mpoikotaroume oloi isws katalabouv ti exasav! Pleov gia mas tous Ellnves tns boreias Eurwpns, oln n upoloipn Mesogeios (eidika Ispavia, Tourkia, Italia, akoma ki n Kupros) eivai f9nvotern apo tnv Ellada. Loipov giati va petame ta lefta pou me toso kopo bgazoume stous apatewves stnv Ellada? Krima polu krima!
Απάντηση
Τεράσιος Γιαννάκης 03.07.13
Ο Μικρός Γιαννάκης είναι κλασικό παράδειγμα ανθρώπου που έχει διαμορφώσει πολιτική άποψη και αντίληψη αποκλειστικά και μόνο βλέποντας ειδήσεις στο Μέγκα και στο Σκάι.Βέβαια ο Μικρός Γιαννάκης είναι παράλληλα και Τυφλός Γιαννάκης, γιατί δεν βλέπει ότι η Αγία Ιδιωτικοποιημένη Ολυμπιακή που έχει μοιραστεί και τα εσωτερικά δρομολόγια με την Aegean, σα να ήταν τσιφλίκια του παππού της, χρεώνει 150-350 ευρώ το άτομο (με επιστροφή) για πτήσεις εσωτερικού σε νησιά χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση. Όσο για το ανέκδοτο περί ιδιωτικών εταιρειών που κλείνουν όταν είναι ελλειματικές, εκεί γελάνε και τα ΑΤΜ των τραπεζών που ακόμα περιμένουν να βάλουν κανένα φράγκο οι καναλάρχες.
Απάντηση
Γιωργος 03.07.13
Μένω και 'γω Βρυξελλες και συμφωνω με το κειμενο. Ιδια προβληματα. Η Ελλαδα ειναι απο τις χειροτερα συνδεδεμενες χωρες στην Ευρωπη (και θελουμε και τουρισμο) και ευθυνες εχουν και οι αερομεταφορεις μας. Να σου πως γιατι; Γιατι παρ'οτι απο το Σαρλερουα, (που ειναι πιο δυσκολο να πας) η Ραυαν ειναι τιγκα οχι μονο το καλοκαιρι αλλα παντα. Ο κοσμος αυτος θα πηγαινε απο Ζαβεντεμ και με 50 ευρω παραπανω (η Ραυαν ειναι συνηθως στα 160 με βαλιτσες κλπ βαλες και καμια 30αρια μεχρι το Σαρλερουα...). Κανενας δεν ειναι χαρουμενος με την Ραυαν. Και αναφερομαι στην πτηση προς Θεσνικη που υποτιθεται δεν εχει οση ζητηση εχει η Αθηνα. Μου εξηγεις πως γινεται η πτηση προς Κων/πολη με Τουρκικες αερογραμμες να κοστιζει τα μισα απο την Aegean για Αθηνα; Ιδια αποσταση δεν ειναι περιπου; Τα αεροδρομια ιδιους φορους δεν εχουν περιπου; (Μην μου πεις οτι οι Τουρκοι εχουν 15 ευρω φορους λιγοτερα.. μιλαμε για διαφορα ανω των 160 ευρω στα εισητηρια σε απλη περιοδο και 280 ευρω σε υψηλη περιοδο). Απλα ειναι αχρηστοι φιλε μου. Τωρα για το τουριστικο πλανο. Τα ελληνικα αεροδρομια θα επρεπε να μην εχουν φορους (ας τους τα εδινε το κρατος σε επιδοτησεις ή ας τα κρατικοποιουσε γιατι στην Ελλαδα οι επιχειρηματιες ειναι πιο αχρηστοι απο τους δημοσιους υπαλληλους). Η επιστροφη ενος τετοιου μετρου στην εθνικη οικονομια θα ηταν πολλαπλασια.
Απάντηση
Άγγελος 03.07.13
Αν και αρκετά μικρότερος, ζω κι εγώ στο Βέλγιο τα τελευταία 2 χρόνια, θα ήθελα να ρωτήσω κάτι για να φέρω μια ισορροπία στις απόψεις που διατυπώθηκαν. Συμφωνώ ότι η Ολυμπιακή ήταν μια αεροπορική που λόγο της κακής διαχείρισης είχε "βάλει μέσα" το κράτος, αλλά αυτή τη στιγμή, γιατί τυγχάνει τα κουκιά να μην βγαίνουν μόνο στην Ελληνική Aegean Airlines και για διάφορες άλλες αεροπορικές εταιρίες της Ευρώπης να βγαίνουν?? Γιατί ένα εισιτήριο από Αθήνα για Λισσαβόνα με Aegean Air να 300 euro ακριβότερο από ότι ένα εισιτήριο από Βερολίνο για Λισσαβόνα με Lufthansa?? Γιατί το ακριβότερο εισιτήριο σε ένα συγκεκριμένο εύρος ημερών με Brussels Airlines να είναι φθηνότερο από το φθηνότερο εισιτήριο στο ίδιο εύρος ημερών με Aegean Airlines (στον ίδιο προορισμό)???
Απάντηση
zed id dead 03.07.13
Το άρθο ειναι πολύ ακριβες και περιγράφει την πραγματικότητα. Ελεος πια με τη δηθεν Aegean... για να μην μιλησουμε για τα εισητήρια εσωτερικου
Απάντηση
Πρώην Πασόκος 03.07.13
@Μικρος Γιαννάκης. Η Ολυμπιακή δεν έπεσε έξω γιατί είχε χαμηλές τιμές, αλλά γιατί κανένας δεν πλήρωνε, αφού τα κόμματα την είχαν μετατρέψει σε ιδιωτικό τους μέοο μεταφοράς των οπαδών τους. Βάζανε ως προέδρους τον κάθε άσχετο που φυσικά δεν είχε ιδέα από διοίκηση και επιχειρηματικότητα. Άλλωστε το δημόσιο ανέκαθεν ήταν η αγελάδα για άρμεγμα για όλους αυτούς που ζούσαν παρασιτικά από αυτό.
Απάντηση
noulo 03.07.13
Τραγικό κείμενο. Επιγραμματικά:1) Οι τιμή του πετρελαίου έχει 2) Η Ryanair πετάει από Bρυξέλλες ή απο Σαρλερουά; 3) Πάρε brussels airlines (ή μήπως κι αυτή σταμάτησε...;)
Απάντηση
Μικρός Γιαννάκης 03.07.13
Θέλεις να πεις οτι μόνο στα χωριά οι εταιρείες λειτουργούν κάτω από αυστηρό προϋπολογισμό ή ότι ο "πόνος" για την πατρίδα ανταλλάσσεται εύκολα με ένα ταξιδάκι στη Βοστώνη για ψώνια σαν ένδειξη διαμαρτυρίας για το "ακριβό" ταξίδι προς την Ελλάδα εαν ζεις σε πόλη του εξωτερικού? Μακάρι να ζούσα σε χωριό και όχι στην πόλη, να βλέπω θολοκουλτουριάρηδες και αριστερόστροφα βουτυρόπαιδα μεγαλωμένα με υποσχέσεις ότι μια ζωη τα δικά τους έξοδα θα τα καλύτουν οι άλλοι...
Απάντηση
megalos giannakis 03.07.13
Mikre giannaki den tha mpw ston kopo na sxoliasw tis apopseis sou giati profanws kapoia sxesi exeis me tin aegean.to gegonos omws oti ta les ola auta deixnei oti den exeis vgei pera apto xwrio sou.opote prin arxiseis na krineis kosmo k katastaseis rwta dyo tria atoma pou pigainoerxontai ellada kathe xrono na sou poune ti esti aegean.
Απάντηση
Μικρος Γιαννακης 03.07.13
Το οτι η ολυμπιακη προσεφερε τοτε εκεινες τις τιμες, δειχνει με τον πιο απλο τροπο γιατι ηταν τοσο ατελειωτα και αδιορθωτα ελλειματικη... Αυτο το εκτρωμα του ελληνικου δημοσιου δεν ηταν ανωνυμη εταιρια αλλα ιδρυμα μη κερδοσκοπικου χαρακτηρα. Προς τιμη της aigean προσπαθησε να ακολουθησει την ""εμπορικη πολιτικη"" της ΟΑ αλλα προφανως δεν βγαιναν τα κουκια... Αλλο να επιβαρυνεις ενα δημοσιο προϋπολογισμο και να τον βγαζεις ελαφρα την καρδια ελλειματικο και αλλο να το κανεις σε μια οποιαδηποτε ιδιωτικη εταιρια, εκει χανεις τη δουλεια σου ΑΜΕΣΩΣ!!! Μαλακια ε;;Επισης μεγαλε με τα παραπονα, γιατι επνιξες τον πονο σου και συνεκρινες του ιερους δεσμους με την ελλαδα, την αγαπη και τη νοσταλγια του ελληνικου ουρανου, την προσμονη να ξαναδεις τους συγγενεις σου, και τοσα αλλα με ενα ταξιδακι στη βοστωνη; Θα σου πω εγω, επειδη εισαι ψευτης και τιποτε απο οσα εξιστορεις δεν ειναι αληθεια. Παλι πιτουρα στους αναγνωστες πετας για φτηνο λαϊκο αισθημα.
Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ!
Απάντηση σε x
* Υποχρεωτικά πεδία* Το vimaonline σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά και άσχετα με το περιοχόμενο του άρθρου σχόλια. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.