ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στην τελική ευθεία της κατασκευής οι πεζογέφυρες Παλαιού Φαλήρου και Αλίμου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΝΙΚΟΛΑ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗ 4 30 ΜΑΡΤΙΟΥ 2017, 15:42

Ένα πολύ σημαντικό έργο, η κατασκευή έξι πεζογεφυρών στην Αττική,  έχει φτάσει στο στάδιο της υλοποίησης. 

Προχθές , 28 Μαρτίου, μετά από ανοιχτό διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε από το Υπουργείο Υποδομών - Μεταφορών και Δικτύων (ΥΠΟΜΕΔΙ), δημοπρατήθηκε το  έργο "Παρεμβάσεις για την οδική ασφάλεια και τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, με θύματα πεζούς σε Λεωφόρους ταχείας κυκλοφορίας - Πεζογέφυρες".

Το έργο αφορά στην κατασκευή 6 πεζογεφυρών ανάμεσα στις οποίες βρίσκεται η πεζογέφυρα του Παλαιού Φαλήρου, η οποία θα κατασκευαστεί στη συμβολή της παραλιακής Λεωφ. Ποσειδώνος με την Αφροδίτης και του Αλίμου στη Λεωφ. Ποσειδώνος με την Λ. Καλαμακίου.

Οι πεζογέφυρες αυτές θα έχουν προσβασιμότητα και για τα ΑμεΑ, ενώ θα διαθέτουν και ασανσέρ ανόδου. Αναφορικά με αυτήν του Π. Φαλήρου, θα περνάει πάνω από τα σύρματα ρευματοδότησης του Τραμ και θα έχει ύψος 6 μέτρων από το οδόστρωμα της παραλιακής με δύο ασανσέρ, ένα από κάθε πλευρά. Τα ίδια ασφαλώς θα ισχύουν και για την πεζογέφυρα του Αλίμου.

Ο προϋπολογισμός και για τις έξι ανέρχεται στα 13.000.000  ευρώ και στο διαγωνισμό που διεξήχθη, το έργο κατοχυρώθηκε στην κατασκευαστική εταιρεία Κοκκίνη, με έκπτωση 52,5%.

Ο Δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου Διονύσης Χατζηδάκης, δήλωσε ότι , επιτέλους, και μετά από προσπάθειες 4 ετών, το έργο αυτό βαίνει προς υλοποίηση. Επισήμανε δε, πως ο αρχικός σχεδιασμός ήταν για 17 πεζογέφυρες, όμως λόγω των περικοπών από το ΕΣΠΑ, περιορίστηκε στις έξι δημοπρατηθείσες.

Όπως διευκρίνησε, η χωροθέτηση των πεζογεφυρών προέκυψε μετά από επεξεργασία αιτημάτων πολιτών και φορέων, συζητήσεων με την τροχαία, καθώς και στοιχείων σχετικών με τα ατυχήματα, την διέλευση πεζών και γενικότερα το φόρτο του παραλιακού οδικού άξονα. 

Σε ότι αφορά το χρονοδιάγραμμα, είπε πως , εκτός απροόπτου και εφ' όσον όλα κυλήσουν ομαλά, το έργο θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

Να σημειωθεί τέλος πως , ο Δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου από το 2010 είχε ζητήσει να λυθεί αυτό το σοβαρό θέμα, ώστε να υπάρξει ασφαλής σύνδεση του πολεοδομικού ιστού της πόλης με το παραλιακό μέτωπο, προτείνοντας τη συγκεκριμένη λύση που τελικά έγινε αποδεκτή από τους φορείς, ακυρώνοντας την όποια άλλη , σχετικά με την υπόγεια διάβαση, η οποία , μεταξύ άλλων , δεν θα προσέφερε τη δέουσα ασφάλεια στους πολίτες και θα ήταν επικίνδυνη.  

"Θέλω να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες στους υπηρεσιακούς παράγοντες που συνέβαλαν στην ένταξη του έργου στο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα "ΑΤΤΙΚΗ 2014-2020" και στην πρόοδο των σχετικών διαδικασιών" τόνισε ο κ. Χατζηδάκης  και συγκεκριμένα:

• Στην κυρία Ραφαέλα Μαραγκουδάκη, Τμηματάρχη παρακολούθησης λειτουργούντος Οδικού Δικτύου της Διεύθυνσης Ασφάλειας Οδικών Υποδομών.

• Στον κύριο Δρόση Δημήτρη, Προϊστάμενο της Διαχειριστικής Αρχής της Περιφέρειας Αττικής.

• Στον κύριο Άγγελο Σπηλιώτη, Προιστάμενο Μονάδας Α΄ της Ειδικής Υπηρεσίας Επιχειρησιακού Προγράμματος της Περιφέρειας Αττικής, καθώς και

• Στον κύριο Κων/νο Κουλόπουλο, Αναπληρωτή Δ/ντή Π.Α.

• Στον Αρμόδιο Υπουργό Υποδομών κ. Χρήστο Σπίρτζη και στην Περιφερειάρχη Αττικής κ. Ρένα Δούρου για την ένταξη του συγκεκριμένου έργου στο γενικότερο σχεδιασμό.

Τέλος, ειδική αναφορά θα ήθελα να κάνω στην μνήμη του Θωμά Ευγενίδη, ο οποίος ήταν ο άνθρωπος που "έτρεξε" όλο το έργο ,  προκειμένου σήμερα να μιλάμε για την άμεση υλοποίηση του".



Σχόλια Αναγνωστών

4 Προσθήκη σχολίου
Δημος 01.04.17
Αυτός ο Σπίρτζης ποιός είναι;
Απάντηση
Γονέας 31.03.17
Ευτυχώς αν και έπρεπε να είχαν γίνει πριν χρόνια.Παρά ταύτα κάλιο αργά παρά ποτέ.
Απάντηση
Κινητικές δυσκολίες 31.03.17
Για όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα αναπηρίας οι πεζογέφυρες αυτές μας λύνουν πολλά και σημαντικά προβλήματα.Σας ευχαριστούμε όλους.
Απάντηση
Φλοίσβιος 31.03.17
Μπράβο και πάλι μπράβο στον δήμαρχό μας και στον διπλανό του Αλίμου.΄Αριστο έργο οι γέφυρες και θα σώσουν πολύ κόσμο από δυστυχήματα.
Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ!
Απάντηση σε x
* Υποχρεωτικά πεδία* Το vimaonline σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά και άσχετα με το περιοχόμενο του άρθρου σχόλια. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.